GÖZTEPE-FENERBAHÇE maçının ardından...


   Fenerbahçe'miz dün 2017-18 sezonunun ilk maçında İzmir'de Göztepe'nin konuğu idi.Gollü geçn maç bildiğiniz gibi 2-2 sonuçlandı.

   Dün Fenerbahçe'mizin henüz lige hazır olmadığı ama en son yapılan transferlerinde takıma uyum sağlamasıyla ligin en güçlü şampiyonluk adayı olacağı gözüktü.

   Üzülerek söylemek istiyorum ki uzun yıllardır formamızı terleten Volkan'ın durumu içler acısı.Dün akşam takım maça hızlı başlamış ve çok güzel baskın bir golle öne geçmiş,eğer skoru koruyabilirse Göztepe'nin direnci kırılacak ve belkide maç bambaşka sonuçlara gidebilecek.Ama kalecimiz Volkan aşırı öz güveni sayesinde kendi kalitesine yakışmayacak bir şekilde golü yiyor ve Göztepe'yi umutlandırıyor.Korkarım ki Volkan bu sene onunla  yeni bir kontrat yapıldığı halde,bu gidişle kontrat sonunu göremeyecek..

   Isla'yı çok istekli gördüm.Sürekli arayış içinde ve oyun bilgisi üst düzeyde diye düşünüyorum.Bence nokta transferlerden biri.

   Eğer yeni bir stoper transfer edilmezse Roman ile Skirtel'in bu alanı dolduracaklarını düşünüyorum.Luciano ve Lugano ile yaşadığımız, daha sonra uzun zaman göremediğimiz stoper gollerini bu sene tekrar yaşama şansımız olabilir,Roman'ın Strum Graz'a attığı kafa golü ve Skirtel'in dün akşam Göztepe'ye attığı kafa golü sanki birer işaret gibi.

   Fenerbahçe'mize  transfer edildiğinden beri defalarca bu adamın Fenerbahçe'de ne işi var diye sorguladığım İsmail dün akşam ilk defa assist yaptı.Başka da bir şey yapmadı ama...
   Kayseri'den beri takip ettiğim ve çok beğendiğim Hasan Ali çok formsuz ve çok yıpratıldı.Gene ne olursa olsun bu pozisyonda her zaman ikinci bir adam olacağına inanıyorum ve diyorum ki;sol bek transferi şart.

   De Souza ve Topal ikilisi ile ne oluyor ne de onlarsız olmuyor.
Orta sahanın defansif yönünü taşıyorlar fakat hücuma dönük olunca yeterince yaratıcı olamıyorlar.Gerçi gol öncesinde Topal'ın İsmail'e attığı pas çok güzeldi.Sakatlığı geçince Mehmet Ekinci buraya çözüm olabilecek gibi gözüküyor.Dağınık Ozan  veya hala kendine gelmeyen Salih(artık jübile yapacak nerde ise) birer alternatif oluşturamıyorlar.Gulliano'nun transferi ile Aykut Hoca belki bu bölgeye yeni bir formül yaratabilir.Örneğin Alper'i Topal veya Souza!nın yerine geri çekip Guliano'yu forvet arkası 10 numarada oynatabilir.
 
   Söz Alper'den açılmışken,Alper dün akşam gene görevini fazlasıyla yaptı.
Golünü attı,bence verilmeyen iki penaltı pozisyonundaki adam Alper idi.
Sosyal medyada Alper'e yapılan eleştirileri son derece haksız buluyorum.





   Dün akşam Dirar beklenenin altında idi.Tabi ki Göztepe'nin de onun tarafını çok iyi kapattığını ve boş alan bırakmadığını söylemek lazım.

   Valbueno, o bir yıldız,ama herhalde hem yıldız olup hemde bu kadar koşan,bu kadar mücadele eden bir başkası olamazAlex'den sonra maçı  izlerken aman top ayağına gelsin diye dua ettiğim ikinci biri.(Cemil,Alpaslan,Antiç ,Okocha gibilerinin hakkını yemeyim onlarıda canlı izledim.)

   Ve Van Persie,oda ahı gitmiş vahı kalmış bir yıldız.Aman şuna topu vermeyin gene top kaybı yapar dediğim biri.Bence orda artık savaşan Ahmethan'a daha çok dakika verilmeli.Yeni transfer Soldago ise formayı alırsa Ahmethan'nın o bölgede ikinci adam olması gerektiğini düşünüyorum.

   Bu arada Rıdvan Dilmen dün akşam Aykut Hoca'yı Samet Karakoç'a şans vermesi nedeniyle eleştirmesine hayret ediyorum.Samet'i PAF takımdan beri takip ediyorum,çok yetenekli biri ve bence zaman verilirse Fenerbahçe miz yeni bir değer kazanabilir,onun için Aykut Hoca'yı tebrik ediyorum.

   Sonuç olarak Fenerbahçe'mizin iyi yolda olduğunu ve yeni transferlerle daha da iyi olacağını düşünüyorum.Aykut Hoca'nın takımdaki etkisi yavaş yavaş kendini hissetiriyor.

   Bir İzmir'li olarak Göztepe'nin de iyi bir takım oluşturduğunu düşünüyorum.Bu sene çok can yakabileceğini dünkü maçta gösterdi.Umarım yıllardır cezalı İzmir'deki sporseverlerin yüzü bu sene Göztepe sayesinde güler.



Fatih Uygun








Yorumlar

POPÜLER YAYINLAR

Olimpiakos Maçı ve İsmail Kartal

Trabzon'da Fenerbahçe'ye Yine İğrenç Saldırı #TrabzondaKaraGece

Pelkas Kadıköy'den Vurdu Trabzon'da Gol Oldu

Kirli Düzen

Yağmurlarla,Çamurlarla İstanbul'da Deplasmanda

FENERBAHÇE ALT YAPISI

MHK'da Rezalet