Alanyaspor Maçı Öncesinde


08.02.2020 günü Alanyaspor maçına bu senenin müzmin sakatı sol bek Hasan Ali'nin yetişebileceği ve ilk on birde yer alabileceği medyada belirtiliyor. Umarım takım için faydalı olur.



Hasan Ali'nin sol bekte başlaması ile boşa çıkan Dirar'dan nasıl yararlanılacağı başka bir tartışma konusu oldu. Isla'nın yerine sağ bekte görev verilmesini öne sürüyorlar. Fakat kim ne derse desin Isla'nın son maçlardaki yüksek performansını da göz ardı etmemek lazım diye düşünüyorum



Özellikle Başakşehir maçında kaç tane bindirme yaptığını sayamamıştık. Ben ise Dirar'a sağ önde görev verilmesinin daha iyi olacağını düşünüyorum. Böylece Isla'nın dinamizmi ve Dirar'ın da performansı ile sağ kanatta iyi bir savunma ve hücum katkısı sağlanabileceğini sanıyorum. Buna karşılık Rodriges daha yaratıcı olduğu sol kanata çekilir ve Ferdi  de oyunun gidişatına göre daha sonra oyuna alınabilir diye düşünüyorum.




Tabi şunu da söylemek te fayda var ki Kırklareli maçında zor hava koşullarında görev yapan Isla'nın yorgun olacağını düşünen Ersun Yanal sağ bekte direk Dirar ile de başlayabilir. Saygı duymamız lazım.

Ersun Yanal'ın özellikle Başakşehir ve Trabzon maçlarında çok olumlu görüntü sergileyen Serdar Aziz-Jailson ve Gustavo-Ozan ikililerini bozacağını sanmıyorum.  Forvette ise Kruse ve Vedat dışında başka bir şansı yok






Başakşehir ve Trabzon maçlarında önceki maçlara göre oldukça daha iyi bir görüntü veren Fenerbahçe'nin aynı oyun sistemi ile bu maçı da başarılı geçebileceğini sanıyorum. Hasan Ali'nin ve Dirar'ın da takımda yer alması ile savunmaya dönük hataların daha aza ineceğini düşünüyorum.

Trabzon'da haksız yere mağlup olan Fenerbahçe açısından bu maç çok önemli. Alınacak üç puan şampiyonluk yarışı içinde iddiasının devamını sağlayacak.





Umarım Fenerbahçe bu maçı güzel bir oyunla kayıpsız geçer.


Yorumlar

POPÜLER YAYINLAR

Olimpiakos Maçı ve İsmail Kartal

Trabzon'da Fenerbahçe'ye Yine İğrenç Saldırı #TrabzondaKaraGece

Pelkas Kadıköy'den Vurdu Trabzon'da Gol Oldu

Kirli Düzen

Yağmurlarla,Çamurlarla İstanbul'da Deplasmanda

FENERBAHÇE ALT YAPISI

MHK'da Rezalet